Редовните вежби ви помагаат да постигнете убаво тело, но исто така е клуч за подобро здравје и начин на живот. Меѓутоа, за да можат вашите напори да бидат целосно наградени, убаво е да се следат некои корисни правила. Овие правила ќе го направат вашиот тренинг навистина добaр, а позитивниот ефект врз телото ќе се зголемат.
Ајде да ги видиме:

  • 1. Направете соодветен распоред - не земајте тренинг како некојa дополнителна активност, за која не се знае дали ќе имате време. Тоа мора да биде важна активност за вас. Дефинирајте денови од неделата и часови за посета на салата, и избегнувајте понатамошно менување на нив, бидејќи целиот процес ќе стане премногу хаотичен.
  • 2. Исклучете го телефонот - вашиот физички напор и концентрација треба да се фокусираат само на обуката. Пред да започнете, исклучете го вашиот мобилен телефон или барем поставете го во режим за нечујно.
  • 3. Избегнувајте да стоите - многу луѓе го користат времето помеѓу серијата да седат 2-3 минути на клупата. Што не е особено препорачливо. Сепак, веќе сте седеле во канцеларија, дома, додека возите. Одморете се со прошетка или пиење вода. Ова ќе го подобри вашето држење и ќе ги зголеми изгубените калории.
  • 4. Не ги потценувајте групните активности - присуството на другите околу вас секогаш делува стимулирачко. Вклучете се во групни фитнес клубови или качувачки тимови, Muay Thai, па дури и танцување. Ова сигурно ќе биде одлично дополнување на вашите неделни вежби.
  • 5. Обрнете внимание на храната - исто така е многу важно за крајниот ефект на вашите напори. Добро е 2-3 часа пред почетокот на тренингот да се консумира храна која содржи протеини (особено риба и месо). Покрај тоа, можете да додадете компири, ориз или овес, кои се богати со јаглени хидрати. Ова ќе ви даде енергија што ви е потребна за да се справите со претстојниот физички товар.