Намалувањето на калориите во принцип e основна препорака за луѓето кои сакаат да бидат во форма. Меѓутоа, кога имате тренинг, добро е да јадете малку за да ја зголемите силата на телото. Овде посветуваме посебно внимание на зборот "МАЛКУ". Прејадувањето пред вежбањето може да биде лошо за вашето здравје, па не го правете тоа. Доволно е да консумирате нешто што ќе ви даде повеќе енергија и ќе го направи тренингот уште поефикасен. Еве ги нашите предлози:

  • 1. Банани - тие се извор на јаглени хидрати, кои се апсорбираат исклучително брзо во телото. Калиумот исто така помага за правилно функционирање на нервниот и мускулниот систем. Банана која се консумира половина час пред тренингот ќе направи одлична работа.
  • 2. Пилешко месо - чисто пилешко месо е богато со суштински протеин за телото. Тие се главните градители на сите ткива и органи. Поради оваа причина, тие имаат огромна улога во градењето и развојот на мускулната маса.
  • 3. Овошните шејкови - уште еден извор на високо квалитетни протеини. Големите придобивки од овошните шејкови се нивниот лесен внес и брза апсорпција од страна на телото. Ако имате блендер, соодветно овошје и малку јогурт во вашиот дом, можете сами да го подготвите овој корисен пијалак.
  • 4. Овес - чаша пред утрински тренинзи ќе биде многу добар избор. Овесните снегулки се богати со влакна, кои им помагаат на јагленохидратите постепено да се ослободуваат во крвотокот и да се трансформираат во енергија. Ова ќе ги одржува вашите енергетски резерви во текот на тренингот.
  • 5. Леб од цело зрно - покрај средствата за обезбедување јаглени хидрати, тоа може да биде дел од здрави комбинации со друга храна. Избирањето на овие храни зависи целосно од вашите потреби и желби. Ако сакате да добиете некои протеини, комбинирајте парче леб со тврдо варено јајце. Во случај да ви требаат повеќе јаглени хидрати, намачкајте го лебот со мед или џем.